Tape?!

Var på jagt efter et dødt forhjulsleje i dag, men endte med at finde at boltene i forhjule bare skulle efterspændes (duh!). Så i stedet fik jeg left efter problemerne med blinklyset. Desværre forgæves, men jeg fik udelukket at det er stelforbindelsen ved batteriet (renset / slebet) eller armen på rattet (rattet af og tjekke kontakt + anden arm testet).

Til gengæld gik vi lidt på jagt efter årsagen til at motoren er ustabil under 2.500 omdrejninger. Kunne være strømfordeler (nope) eller vakuumlinierne (jep). Det viser sig at der er to vakuum-slanger i en gummifordeler – og min ene var tapet sammen. Ikke så givende, så med en svejtsetang omkring hullet kørte motoren meget mere jævnt. Se vakuum-diagram her.

Nu skal en ny gummimanchet hentes hvor dele-bilen står og testes. Derefter skal alle ledninger til blinklysene ud, for hvis arm. relæ og nødblink virker er der desværre vist kun ledningerne tilbage.

Ser frem til at jeg kan gøre lidt ved kabinen og diverse småbuler og få den malet over vinteren. Orange? Rød?

Recent Entries

Skriv et svar

Comments are closed.